2015. szeptember 12., szombat

TAG #1 | Helena's Szeptember TAG

Sziasztok!
Ma egy TAG bejegyzéssel érkeztem nektek. Habár már jócskán benne vagyunk a szeptemberben, gondoltam, elkészítem, mert miért ne.
A kérdések Helena's-tól származnak. Kukkantsatok be hozzá is :)




1. Mi jut eszedbe, ha a szeptemberre gondolsz?

Nyilván nem meglepő, ha azt mondom, hogy az iskola. Tanévkezdés, korán kelés, dolgozatok, végtelennek tűnő 45 percek...  Pfhuj. Utálom.
Főleg, amikor esik az eső, rohadt hideg van, és ahelyett, hogy otthon feküdnél betakarózva, egy forró teát szorongatva, ahelyett fél hétkor, szakadó esőben botorkálsz a buszra, ami biztos hogy késni fog, de sebaj, hadd fagyjon szét az ember lánya, kibírja.
Mélységesen elítélem azokat, akiknek a szeptember a kedvenc hónapjuk.



2. Mi a kedvenc ruhadarabod erre az időszakra?

Mivel szeretek változatosan öltözködni, ezért kimondott kedvencem nincs.
De természetesen előnyben részesítem a meleg, kötött pulcsikat, sálakat, valamint a vastagabb leggingseket.


3. Van olyan dolog, ami hiányzott nyáron az iskolából?

Nincs. Talán az idióta osztálytársaim. De rajtuk kívül semmi nem hiányzott. Se a tanárok, se a tanórák, se a buszozás...
Jól meglennék én iskola nélkül is.


4. Szerinted mik az ősz színei?

Vörös, rozsdabarna, citromsárga, narancssárga és fekete.


5. Mi az a tevékenység, amit csak ősszel tudsz megtenni?

Színes faleveleket gyűjteni, majd lepréselni őket. :)



Lots of love: Franciska 




















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése